All I need is you

jordgubbsremmar smakar inte hallon. så nu vet ni.
sitter iallafall och äter jordgubbsremmar som mamma köpte åt mig i tyskland! :D
och sen så väntar jag på att en film ska ladda klart så ska jag kolla på den :)

va ut och träffa kim ett tag också, haha han tror han kan sladda, men det kan han inte.

justja, imorgon ska jag denice och hanna redovisa våran dans.. vi kommer bara göra bort oss.. men vi ska iallafall dansa i våra onepiece också :D litet skämt sådär:) hoppas inte en jävel mer än dom som måste ser mig i den iallafall. då blir det ju lite jobbigt.....

men jaja. nu är det 5 minuter kvar på filmen så då hinner jag svara på ett sms och borsta tänderna! nu är det bara 4...

puss!

bjuder på den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0