23 December

alla jag som kommer på roliga rubriker.
Idag har jag varit duktig och städat hela mitt rum, det tog några timmar.
Sen har jag hunnit med att sola och duscha också!
Och kvällen igår tillbringades som sagt med Nathalie, och vi böt julklappar, va med Kim och hans 2 vänner, och bakade
cupcakes! Och vi lyckades köpa lika julklappar till varandra, fast vi inte hade en aning om det!
Så det va lite småkul faktiskt.
Och nu sitter jag vid datan och har ingen aning om vad jag ska göra.
Typ dö i min ensamhet eller nått.
Eller nej. Nu tänker jag ringa mormor och fråga vad hon gör. Fast nej. Hon spelar säkert
bingolotto..
Jag tänker äta godis och kolla på film. Nu vet ni.
Hoppas ni har en trevligare afton än mig!
puss!
lite halvtrevlig sommarbild med världens bästa!!
och, jääävlar vad ljust hår jag hade där, jämfört med nu alltså. skulle ha gjort slingor istället
för att tona skiten igen.
sopa jag är!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0